A cikk szerint a rendőrök mindent megtesznek azért, hogy a körgyűrű valóban a biztonságos, hatékony haladás helyszíne legyen. De balesetek persze gyakran történnek.
A kamionosokat nem tekintik „elkövetői körnek", tudják, hogy munkájuknak és járműveiknek az átlagos autósok előtt ismeretlen tulajdonságaik vannak.
Egy kamion vezetőfülkéjéből a sofőr például nem lát a járműve elé.
Volt olyan baleset, amikor egy személyautó vezetője féktávolságon belül hajtott egy becsatlakozó útról a szabályosan haladó nehéz-tehergépkocsi elé, az ütközés következtében pedig a nagyobb jármű keresztbe fordította maga előtt a kisebb autót.
A kamionos nem vette észre az ütközést, a holttérben lévő autót sem látta, így tudtán kívül egy kilométeren tolta maga előtt.
Az autóban nem működött a kürt, a sofőr nem tudott jelezni, a szembejövők villogtatásából lett gyanús a kamionosnak, hogy valami nincs rendben.