A Nonstopgumi.hu és a Használtautó.hu gumitesztje a szokásos méréseket tartalmazta: fékút száraz és vizes aszfalton, kanyarjellemzők szintén mindkét felületen, zajmérés és kigurulás száraz úton, majd végül a kopási kép pontozása. A teszt összesen 17, vagyis inkább 15+2 szett abroncsot vizsgált, ugyanis a 15 nyári szett mellett két téli garnitúrát is teszteltek.
Száraz úton fékezhetőség és kanyarjellemzők szempontjából egyaránt a Bridgestone Turanza T005 jött ki győztesnek, míg vizes aszfalton a Michelin Primacy 4 adta a legjobb adatokat – őket az összesített dobogón a Goodyear EfficientGrip Performance követi.
Meglepő módon az új téli gumi még egészen jó eredményt, nem egész 10 százalékos többlet fékutat adott a száraz fékezésnél, míg a használt, már hétesztendős, nem megfelelő körülmények között tárolt nyári gumi már több mint 40 százalékosat. Még drasztikusabb, hogy a használt, szintén sokat látott téli több mint kétszeres távon, 14 helyett 30,1 méter alatt állt meg.
Kopás kapcsán idén a mezőny zöme nagyon jónak bizonyult, 10 abroncs nagyon jól teljesített, rajtuk gyakorlatilag nem látszott meg a méréssor. Az Infinity Ecosis szó szerint füstölt a száraz fékezések után, de a Taurus High Performance is a nyári abroncsok közül a legkevésbé tartósak közé tartozónak tűnt. A Michelin CrossClimate nagyon jó nyári körülmények között, ám átlagon felül kopik.