Ez annyit jelent, mint
huszonegyszer megtenni a Budapest-Debrecen távolságot, oda-vissza.
Éves szinten ez több mint 114 ezer kilométer jelent egy áruszállítóra vetítve. A vizsgált járművek közül
a rekorder kamion 250 000 km-t futott egy év alatt, így akár hatszor is megkerülhette volna a Földet.
A belföldi közúti szabályozás értelmében a sofőrök a napi vezetési ideje nem haladhatja meg a kilenc órát, amit hetente két alkalommal meghosszabbíthatnak tíz órára. Egy héten pedig maximum hat napi vezetési időszak lehet.
A WebEye egységgel felszerelt járművek átlagban napi 6,3 órát közlekedtek a vizsgált időszakban.
A csúcstartó jármű 77 órát futott hetente, szemben az átlagos 44 órával. A vezetési időkre vonatkozó szabályból kiindulva elmondható, hogy
a magyar kamionokon nincs maximálisan kihasználva a vezetési idő – amelynek oka lehet a szakmában is tapasztalt, állandósult sofőrhiány.
A havi adatokat átlagolva a vizsgált tehergépjárművek 100 km-enként 27 liter üzemanyagot fogyasztottak.