A Jazz külső stílusjegyeinek változásai összhangban állnak a Honda új arculatával, markáns hűtőrács és fényszórók jelentek meg az autón. Feltűnőek az első lökhárító élei mentén futó, feltűnő légbeömlők is.
A típus Európában most először rendelhető 1,5 literes, 130 lóerős i-VTEC benzinmotorral. Az Euro-6os motor átlagfogyasztása 5,4 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátása pedig - a továbbfejlesztett CVT-váltóval - 124 g/km. A 130 lóerős motor az új Dynamic felszereltségi csomag részeként rendelhető, amely egyedi karosszéria-elemeket is tartalmaz. Az utastérben az egyedi, csíkos mintázatú kárpit, valamint a bőrborítású, narancssárga cérnával varrt kormány és váltógomb utal a gazdagabb felszereltségre.
Az alapfelszereltség része a sebességtartó automatika, a fűtött ülések, a sötétedéskor bekapcsoló fényszórók, valamint a biztonságot fokozó City-Brake vészfékezőrendszer is. A magasabb felszereltségi csomagok részeként elérhetők olyan kiegészítők, mint például a hétcolos képátlójú Honda Connect információs és szórakoztatóközpont, a parkolást segítő beépített kamera, a kulcsnélküli nyitás és indítás, valamint a sávtartó asszisztens, illetve táblafelismerő rendszer.
Az 1,5-ös mellett az 1,3 literes, 102 lóerős benzines is társítható - a Dynamic felszereltség kivételével - bármelyik Honda Jazzhez.