Nem teljesen világos, hogy mi volt a Renault célja a Trezor névre keresztelt tanulmánnyal, bár lehet, egyszerű a magyarázat: a franciák talán csak meg akarták mutatni, hogy tudnak még izgalmas formákat alkotni.
Amellett, hogy az autó szó szerint le tudja dobni a tetejét, hagyományos hűtőrácsa sincs, de az elektromos hajtás miatt nagy szükség nincs is rá.
A motor a Renault Forma-E-ben használt egységének átdolgozásával született, teljesítménye 350 lóerő 380 Nm-es csúcsnyomaték mellett. Százas tempóra kevesebb, mint négy másodperc alatt gyorsul a kupé.
Két akkumulátort és szintén Forma-E-s energia-visszanyerő rendszert építettek az autóba, amelynek tömege 1600 kg. A Trezor önvezető üzemmódot is kapott, ezt a technológiát 2020 körül szeretné sorozatgyártásba küldeni a Renault.
Bemutatkozott Párizsban a frissített Zoe elektromos kisautó is, amelynek hatótávolsága a hivatalos mérési ciklus szerint eléri a 400 kilométert. Valós vezetési körülmények között a Renault 300 kilométert ígér az új akkucsomaggal.