Kiderült, melyik autómárka a Youtube királya

Vágólapra másolva!
A legnagyobb videómegosztón nem csak országúti csetepatékat néznek, a portál a gyártóknak is fontos hely a potenciális vásárlókkal folytatott kommunikációban. Most kiderült, hogy melyik márka videót nézik a legtöbben.
Vágólapra másolva!

Minden valamirevaló autómárkának van saját Youtube csatornája, amelyen keresztül a közönséggel kommunikálhat. A ZEFR legújabb kutatásában azt térképezték fel, hogy mely márkák videóira kíváncsiak a legtöbben. A felmérésben minden Youtube-os videótartalmat figyelembe vettek, tehát nem csak a saját csatornájukon lévőket, hanem a felhasználók által feltöltötteket is. Épp ezért is lett különös a végeredmény és a BMW elsősége, mivel

a márka rajongóinak mindössze 5 százaléka nézi a hivatalos oldalt,

a jókora többség pedig a saját készítésűekre utazik. Az is érdekes, hogy bár a bajoroké a legnagyobb nézettség közel 4,6 milliárd megtekintéssel, a gyári videók száma meglehetősen alacsony.

Forrás: ZEFR

A Mercedesnél kiemelkedően sok tartalmat tesznek fel a gyáriak, ennek ellenére a Honda is beelőzte őket nézettségben. Szintén sokatmondó adat, hogy a klasszikus autókról fellelhető több mint 300 ezer videót 1,6 milliárdan látták.

A ZEFR közlése szerint autós témában a legkedveltebbek a versenyekről szóló videók, ezek száma 895 ezer, a nézettségük pedig meghaladja a 8 milliárdot.

Ugyancsak sokan néznek útifilmeket

és szerelésről szóló tartalmakat. A videókban látható járművek legtöbbször szedánok, ezek 9 milliárdos nézettséggel bírnak, míg utánuk a sportautók és a SUV-ok következnek, 3 milliárdos adattal.