Leginkább egy UFO-ra hasonlít az 1989-ben épített Ferrari Testa d’Oro, melynek egyetlen célja a Mercedes Streamliner 1939-ben felállított, 432,7 km/h-s sebességrekordjának megdöntése volt.
A Testarossa alapjaira épített autó áramvonalas formáját a Németországban dolgozó Luigi Colani álmodta meg, motorját pedig a német Lotec tuningcég készítette el. Egy ötliteres, dupla turbós V12-esről van szó, amely 750 lóerőt és 895 Nm-t présel ki magából.
Az első kísérletnél Bonneville-ban, a sósivatagban 340 km/h-t értek el, de ez nem volt elég a rekordhoz. 1992-ben újfajta gumikkal próbálkoztak, az eredmény így is csak 350 km/h lett.
Ez sem volt abszolút rekord, de a leggyorsabb katalizátoros autó címet azért begyűjtötték vele. Most eladóvá vált a Testa d’Oro, de árat nem közöltek, ilyenről csak a legkomolyabb érdeklődőkkel tárgyalnak.