A lista két végén persze egészen más nagyságrendekről van szó. Miközben a listavezető Golf/Jetta modellekből novemberben 21 ezer 24 példány kelt el, az utolsó tíz modellből együttesen mindössze 22 darab. Az eladási szám alapján sereghajtó modelleket persze nem feltétlenül a népszerűtlenség taszította a lista végére, hanem számos esetben a magas ár.
A sereghajtók tízes listáján hátulról számolva a tizedik a Ferrari FF, amelyből novemberben négy példány kelt el Németországban, az év eleje óta pedig összesen 112 darab. A kilencedik helyen az Egyesült Államokban sikermodellnek számító Cadillac Escalade áll, melyből novemberben négyet, az idén pedig 73 darabot adtak el. A Ferrari California hátulról a nyolcadik helyezést érdemelte ki három novemberi és 143 idei értékesítéssel. Két példányt vásároltak meg novemberben a Hyundai Genesis kupéból a németek és 322 darabot az év folyamán, amivel a hetedik helyezést érdemelte ki magának az autó a sereghajtók között.
Szintén mindössze három példány kelt el a Lamborghini Gallardo modellből novemberben, a kocsiból az idén 60 példányt vásároltak meg Németországban. A Chevrolet Corvette mindössze két rajongó érdeklődését vívta ki novemberben, 59-re emelve az idei eladási számot, ami az ötödik helyezésnek felel meg a listán. A Lotus Elise két novemberi és 39 idei eladással a negyedik helyezést tudhatja magáénak. A lista harmadik helyén nagy meglepetésre egy VW modell képviselteti magát, az Up! elődje, a Brazíliában gyártott Fox, amiből novemberben egyetlen példány talált gazdára Németországban. Az éves eladási szám a modellből azonban 147-re rúg.
Az egyáltalán nem meglepő, hogy a kézzel gyártott és ritkaságnak számító Morgan 4/4 modellből mindössze egy példány kelt el novemberben, de a 91-es éves értékesítési szám már elég tisztességesnek mondható. A General Motors Cadillac CTS modelljéből, a kategóriáját tekintve az Audi A6, BMW 5-ös sorozat, a Mercedes E-osztály és a Lexus GS konkurenséből egyetlen példány kelt csak el novemberben és 45 darab az idei év folyamán.