Bár a hatalmas fellendülés évei után lelassult a kínai autópiac növekedése, azért a prémiumgyártók továbbra sem panaszkodhatnak. Ugyan az olcsóbb kisautókból kevesebb fogy, de prémium modellek továbbra is emelkedő darabszámban fogynak.
Bernhard Maier, a Porsche értékesítési igazgatója örül ennek, hiszen az ő szempontjukból a világ egyetlen piaca sem növekszik olyan gyors ütemben, mint a kínai. A Porsche az első negyedévben Kínában az előző évinél 38 százalékkal több, 7.121 autót adott el, de 2012-ben is kétszámjegyű százalékos növekedéssel számolhatnak. A Cayenne modellnek már két éve Kína a legnagyobb piaca és a Panamera modellből is ott vásárolják a legtöbbet.
Ezzel Kína még idén a Porsche legnagyobb piacává nőheti ki magát, az Egyesült Államokat taszíthatja le a trónról. Éppen ezért a stuttgartiak a Pekingi Autószalonra időzítette a Cayenne GTS világpremierjét, csakúgy, mint a Boxster új generációjának bemutatását.