A Ferrari kitagadta a Modena limuzint

Vágólapra másolva!
Angliában limuzint építettek egy Ferrariból, de a gyár leszedette róla az összes logót és emblémát, mert többé nem tekintik sajátjuknak a sportautót.
Vágólapra másolva!

Világszerte számtalan rajongója van az amerikai hosszított limuzinoknak, melyek rendszerint egy alapkivitelű szedán félbevágásával készülnek, a karosszéria megtoldását pedig kisebb-nagyobb manufaktúrák végzik. Már többen is bebizonyították, hogy nem csak a szögletes amerikai nagyautók alkalmasak erre, köztük az angol Dan Crawley, aki egy Ferrari 360 Modenát alakított át limuzinná.

Forrás: ferrarilimo.co.uk

200 ezer fontot, mintegy 66 millió forintot költött az alaposan előkészített átépítésre, mely során 3,5 méterrel megnyúlt, de csupán 160 kilóval lett nehezebb a sportautó. A limuzin mércével pehelysúlyú, 1390 kg-osra hízott, 400 lóerős Modena kiérdemelte a világ leggyorsabb limuzinja címet és egyben a leghosszabb Ferrari is lett.

Forrás: ferrarilimo.co.uk

A gyáriak viszont ezt már nem nézték jó szemmel, és perrel fenyegették Crawleyt, hogy szedjen le minden logót és feliratot a kocsiról, ami a származására utal, ugyanis a drasztikus átalakítás után többé nem tekintik Ferrarinak, és nem szeretnék, ha valaki tévesen azt hinné, hogy az olasz gyárból származik a különlegesség. Crawley értetlenül áll a cég álláspontja előtt, állítása szerint ugyanis kikérte a gyáriak véleményét, mielőtt hozzáfogott volna a munkához, az olaszok pedig akkor még nem tiltakoztak a projekt ellen.

A Ferrari mindig is kényes volt a jó hírére, csúcsmodelljeiket például nem is veheti meg akárki, a vevőjelölteknek több Ferrarival és megfelelő vezetői tudással kell rendelkezniük, így próbálják elkerülni, hogy a felelőtlen vezetők a márka rossz hírét keltsék.