A kiszivárgott katalógusfotók után Japánban hivatalosan is bemutatkozott a Fit Shuttle, a Honda Jazz puttonyos változata. Formaterve a hátsó ajtóig megegyezik a nálunk is forgalmazott változattal, hátsó túlnyúlását azonban jelentősen megnövelték, így egy apró kisbusz szerű autó lett a végeredmény.
Hátsója nem egyszerűen az alapforma meghosszabbítása, a tervezők igyekeztek egy háromszög alakú, keskenyedő C-oszloppal visszabillenteni a felborult arányokat. A Jazz eddig is az egyik legpraktikusabb kisautó volt a piacon. A Shuttle tervezésekor még több utas helyett, még több csomag szállítására koncentráltak.
Az új modell az eredeti 300 helyett óriási, 590 literes csomagtartót kapott, amely az ülések ledöntésével tovább bővíthető. A raktér padlója teljesen sík és alacsonyan fekszik, ami megkönnyíti a ki-be pakolást. Alapváltozatába a nagyobbik, 1,5 literes i-VTEC benzinmotor kerül.
Korábban csak egy motorváltozatról szóltak a pletykák, végül a nálunk is kapható Jazz Hybridből ismerős 1,3 literes benzineshez kapcsolt IMA hibridrendszer is bekerült a motorválasztékba. Az összkerékhajtással is rendelhető Shuttle Japánban marad, Európai bevezetését nem tervezik.