Az átalakítás sem esztétikailag, sem műszakilag nem vált a közúti raliautó hasznára. A lefűrészelt tetőből csak a keresztmerevítő maradt meg, hogy boruláskor bukócsőként funkcionálva némi védelmet nyújtson az utasoknak és hogy a karosszéria merevségéből valami megmaradjon.
A merevség csökkenése különösen kedvezőtlen lehet egy ennyire erős (305 lóerő), összkerék-meghajtású utcai raliautó estében, hiszen az útfekvést és a minőségérzetet is rendkívül rontja. Még a hatalmas hátsó szárnyat is meghagyták a csomagtartón, ami meglehetősen furcsán fest egy nyitható tetejű autón.
A nagy autógyárak nem csak a tetőt fűrészelik le, hanem rengeteg plusz merevítést építenek a padlólemezbe, amikor egy típust nyitható tetejűvé alakítanak át, ez valószínűleg a kis műhelyben nem így történt. Az amerikai Machesterben működő kereskedés öt darab négyajtós Impreza WRX STi-t készül átalakítani, és 75 ezer dollárt kérnek darabjáért, ami a normál verziók értékének több mint a duplája.