Hónapokkal ezelőtt, a Párizsi Autószalonon bemutatta a Hyundai a frissített i10-et, de a részletes műszaki adatokkal máig adós maradt. A minden szempontból kicsinosított mini belépőmotorja a korábbi 1,1 literest váltó egyliteres, a háromhengeres "Epsilon" blokk 69 lóerős, 14,8 másodperc alatt gyorsítja százra az autót, az elérhető végsebesség 150 km/óra.
Az alapfelszerelésként kínált start-stop rendszernek hála a takarékosságra hangolt Blue verzió átlagfogyasztása mindössze 4,2 liter, kilométerenkénti 99 grammos szén-dioxid-kibocsátás mellett.
86 lóerős lett a 9 százalékkal takarékosabbra és 13 százalékkal erősebbre erősebbre hangolt 1,25 literes négyhengeres "Kappa" motor. Ez már 12,2 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az i10-et, végsebessége 169 km/óra, átlagfogyasztása az ötfokozatú manuális váltóval 4,6 liter. Automata változat rendelése esetén a gyorsulás 13,8 másodpercre, a végsebesség 159 km/órára, míg az átlagfogyasztás 5,5 literre módosul. A modellfrissítésnél átdolgozták a kocsi lámpáit és lökhárítóit, kényelmesebbé tették az üléseket, és módosították a műszeregységet is. Korábbi tesztünk itt olvasható.