A harmadik generációs magyar Suzuki Swift eddig egyetlen, 1,2 literes 94 lóerős benzinessel volt elérhető. A motorkínálat elsőként a Fiattól származó, korábbról is ismert 1,25 literes dízellel bővült, amely ötajtós karosszériával, eltérően áttételezett, ötfokozatú kézi váltóval és a második felszereltségi szinttel rendelhető. Alapára a szintén GLX szintű benzinesnél 560 ezer forinttal drágább, legalább 3 950 000 forintot kell fizetni érte.
Bár a gázolajos csak 75 lóerős, 190 Nm nyomatéka már 1750-es fordulaton jelentkezik. 165 km/órás végsebessége megegyezik a benzinessel, de négy tizedmásodperccel később, 12,7 alatt éri el a 100 km/órás sebességet állóhelyzetből. Átlagfogyasztása 4,2 liter (benzines: 5,0 l), szén-dioxid kibocsátása mindössze 109 (benzines: 116 gramm) kilométerenként. 75 kilogrammal nehezebb benzines társánál, cserébe már alapáron nagyobb, 185/55R16-os gumiabroncsokkal gurul le a futószalagról.