Elrajtolt a 12 órás verseny a Hungaroringen

Vágólapra másolva!
Baleset és leállás nélkül, azaz simán elrajtolt a 12 órás megbízhatósági verseny rajtja a Hungaroringen délelőtt 10-kor. A tizedik körre már összekeveredett a féltucatnyi kategória 1600 és 5200 köbcentiméter közötti benzines és dízelmotorral szerelt versenyautója.
Vágólapra másolva!

Szokás szerint repülőrajttal indult délelőtt 10 órakor a Hungaroringen rendezett 12 órás megbízhatósági verseny. Nem ragadt be senki, és nem ütközött össze egyetlen autó sem az előzetes nevezésnél végül valamivel szűkebb, 24 járműből álló mezőnyben.

A rajt utáni körökben szorosan, szinte méterekkel egymást követve hajtotta egymást a legjobb edzésidőt futott JWA Porsche 911 RSR és a Lechner csapat Audi R8 LMS-e, csak fordított sorrendben. A pálya mellől úgy tűnt, hogy az üldöző Porsche képes lenne gyorsabb körökre, de annyival nem tud erősebb versenytempót futni, hogy megelőzze az Audit.

Fotó: Hirling Bálint [origo]
Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!

Nagyon messze még a vége, de már az elején igazi presztízscsatát láthatna a közönség, ha lenne. A lelátók azonban csaknem teljesen üresek, pedig ingyenes a belépés. Este 10 óráig még bárki ideérhet.

Problémamentesen rajtoltak a magyarok is, a legelőkelőbb helyről a Bovi Motorsport saját építésű Silver Stingje. A sofőrülésben kollégánkkal, Vida Jánossal startoló BMW Team Hungary legjobb dízelautóként az összetett 12., 14. helyén autózik az első körökben.

Fotó: Hirling Bálint [origo]

A verseny idejére - az előzetes nevezések apadása után - maroknyira szűkült D2-es kategóriában csak hét-nyolc hellyel követi a 120d-t egy 335-ös gázolajos BMW, amely körönként 2-3 másodperccel lassabb tempót megy.

Változás az élen: a 15-ik körben a JWA Porsche befurakodik a Lechner Audi elé.