Egy esetben történt személyi sérülés a szervokormány rásegítésének meghibásodása miatt. Ilyenkor a vezető kis sebességnél az autó kormányzását nehezebbnek érezheti, amit hangjelzés és egy piktogram is jelez a műszerfalon.
Az amerikai közlekedési hatóság (NHTSA) januárig 1100 olyan esetről kapott bejelentést, amikor gyengült a szervokormány rásegítése, egy esetben személyi sérülés is történt. Az NHTSA 905 ezer Chevrolet Cobalt vizsgálatát rendelte el, mire a GM önként visszahívta az összes azonos technikával készült autót.
A visszahívás a 2005-től gyártott Chevrolet Cobaltokat, a 2007-től készített Pontiac G5-öst, a kanadai Pursuitot (2005-2006), és a Mexikóban 2005-2006-ban gyártott G4-est érinti.
Jamie Hresko, a GM minőségért felelős elnökhelyettese elmondta, az autók kormányművéhez csatlakozó elektromos motort a garancia lejárta után is kicserélik, a tulajdonosokat időben tájékoztatják.