280 lóerős lesz az új Opel Astra OPC

Vágólapra másolva!
A Nürnburgringen futja tesztköreit a Párizsi Autószalonon bemutatkozó, háromajtós Opel Astra OPC. A csúcsmodell minden eddigi rüsselsheimi kompaktnál erősebb lesz.
Vágólapra másolva!

Néhány hét múlva leplezik le az Opel Astra J sportos, háromajtós változatát, a Párizsi Autószalonon, a GTC karosszériaváltozat azonban csak jövőre kerül a szalonokba. Az Opel addig is gondoskodik róla, hogy a figyelem középpontjában maradjon, hiszen már az utolsó simításokat végzik a csúcsmodellen.

Az Insignia OPC stílusában feldíszített karosszériánál is vérpezsdítőbbnek ígérkezik a sportkompakt műszaki tartalma, hiszen a jelenlegi generációnál negyven lóerővel izmosabb lesz az orrába épített kétliteres, négyhengeres turbómotor, amely egyik legnagyobb vetélytársára, a Volkswagen Golf R-re is rálicitál kereken tíz lóerővel. A szériaváltozatnál keményebb, elődjénél finomabb hangolást kap a futómű, a hatalmas teljesítménynek megfelelő fékerőről speciális Brembo fékek gondoskodnak. Nem pusztán a GTC OPC vezetése, de az utastere is izgalmasabb lesz a króm és karbon hatású betéteknek köszönhetően, melyeket a több helyen is megtalálható OPC embléma egészít ki. A Párizsi Autószalonon kiderül, hogy, mikortól lesz megvásárolható az újdonság, az első példányok már a jövő év második felében elkészülhetnek.