Az LRX tanulmány érdekes formáját szinte egy az egyben megtartották, csupán a külső visszapillantó tükrök és az ajtókilincsek változtak - nagyobbak és praktikusabbak lettek a tükrök, és az LRX-en egyáltalán nem voltak ajtókilincsek, így a szériaváltozatra természetesen tettek.
Ez a modell létfontosságú cégünk terjeszkedésében - mondta Phil Popham vezérigazgató. Minden porcikája a már megszokott prémiumérzést sugározza, de kompakt méreteivel és sportos megjelenésével inkább a fiatalabbakat szólítja meg, azokat, akik eddig nem vették számításba a Range Rovert.
A kategóriában egyedülálló háromajtós karosszériaváltozat mellett később lesz ötajtós kivitel is. Alapáron elsőkerék-meghajtású az autó, ami az ígéretek szerint kevesebb mint 130 gramm szén-dioxidot fog kibocsátani kilométerenként. Ezt valószínűleg csak a 2,2-es dízelmotorral, esetleg egy hibrid hajtással tudja majd, a 3,2 literes soros hathengeres benzinessel jóval kevésbé lesz környezetbarát.
Nagyobb közönség előtt ősszel, Párizsban lesz látható az Evoque, és Európában csak 2011 nyarától vásárolható meg. Az Evoque a cég halewoodi üzemében fog készülni, így a környéken ezer új munkahelyet teremtenek.