Vágólapra másolva!
Brit lapértesülés szerint a Daimler már eldöntötte, hogy felszámolja a Maybach luxusmárkát. Egy utolsó frissítés van hátra.
Vágólapra másolva!

Régóta szenved a Maybach luxusmárkával a Daimler, kiábrándítóak az értékesítési adatok, különösen a gazdasági válság kezdete óta. Úgy tudja a brit Auto Express, hogy a Daimler nem hagyja sokáig szenvedni a Maybachot, már meg is született a márka halálos ítélete.

1960-ban vásárolta meg a márkanevet a Daimler, az első újkori modellt, az 57-est pedig 2002-ben dobta piacra az akkori Mercedes S-osztály alapjain. Amellett, hogy sok pénzt emésztett fel a Maybach életben tartása, búcsúja azért is vált szükségszerűvé, hogy még véletlenül se szívjon el vevőket az új Mercedes S-osztálytól, amely legkésőbb 2014-ben jelenik meg.

A búcsú előtt egy utolsó dobása van a Maybachnak, az áprilisi Pekingi Autószalonon debütál a márka frissített arculata, mely a szabadalmi ábrák szerint LED-es nappali fényekből, új lökhárítóból, hűtőrácsból és motorháztetőből áll össze. Hogy a lehető legolcsóbb legyen a frissítés, a motorokhoz nem nyúlnak a németek.