Rögtön egy vadonatúj modellt fejleszthet ki új tulajdonosával, a Magnával az Opel, a német gyár városi minit dobna piacra. Cél, hogy az Opel tartsa a lépést a konkurensekkel az egyre erősödő A szegmensben, amely hosszú távon meghatározónak ígérkezik.
Alain Visser, az Opel marketing és értékesítési igazgatója szerint partnert kell találni a fejlesztéshez, gazdaságosan ugyanis csak így készíthető el a modell. Hasonló együttműködésre már van példa a Suzukival, a Splash és az Agila közös alapokra építkezik, Visser több hasonló üzletet is szívesen látna.
Állítólag nehéz profitot termelni ebben a szegmensben, Visser szerint ezért fogott össze például a PSA a Toyotával, illetve a Ford a Fiattal. Kisebb lenne az új modell az Agilánál, formailag állítólag a 2004-es Genfi Autószalonon bemutatkozott Trixx tanulmányra emlékeztethet. 2012-ben indulhat a gyártás, a Magnának 250 millió eurója van erre a célra.