Októberben, a Tokiói Autószalonon mutatkozik be sorozatgyártásra érett formában a Honda hibrid sportkupéja, a CR-Z, amely a CR-X-et hivatott pótolni. Tanulmányként már 2007-ben bemutatkozott a modell, az idei Tokiói Autószalonon szériaérett formában lesz látható.
Jóval a szalon hivatalos megnyitója előtt a Honda gyári fotókat hozott nyilvánosságra a hivatalosan még mindig tanulmányként emlegetett kupéról, bár majdnem biztosnak tűnik, hogy a "Concept 2009" formavilágán már semmi lényeges nem változik a piaci startig. Ez Japánban már jövő februárban esedékes, de a világ többi részére is megérkezik az autó még 2010-ben.
Első pillantásra úgy tűnhet, hogy nem sok minden változott az eredeti tanulmányhoz képest, alaposabb vizsgálat után viszont kiderül, hogy ezt-azt átalakítottak a mérnökök. Többek között átszabták az első lökhárítót, a fényszórókat és a motorháztető is változott, az oldalnézet viszont nagyjából az eredeti maradt.
Hátul a jobb légáramlásnak megfelelően alakították át az autót, egyedül a hátsó lökhárító tűnik még kicsit futurisztikusnak egy szériaváltozathoz képest. Nem meglepő módon a beltér már köszönőviszonyban sincs a tanulmánnyal, hozza ellenben a Hondától az utóbbi években megszokott hangulatot.
2007
Hivatalos infó a hibrid hajtásláncról még nincs, a feltételezések szerint az Insight 1,3-as benzinmotorját 1,5-ösre cserélte a Honda és erősebb elektromotort kapcsolt hozzá.
2009