Vasárnap az első napival teljesen megegyező pályákon kellett az ellenkező irányban végigmenni. Turán ébredt a legjobban, aki három másodpercet tudott faragni Hercziggel szembeni félperces hátrányából. A Peugeot 307 WRC pilótája gyakorlatilag navigátor nélkül autózott abszolút időt, mivel Zsíros Gábor hangja éjjel teljesen elment. Spiciék a hetedik helyről indultak reggel, és a harmadik helyet nézték ki maguknak, melyet Érditől szerettek volna elvenni. A feladat megoldását jól kezdték, második időt autóztak, és 12 másodpercet hoztak riválisukon. Asi visszaszerezte a negyedik helyet Borsitól. A hetedik szakaszt Spici nyerte, aki ezzel még eggyel feljebb lépett abszolútban, már az ötödik volt ekkor. Az élen Herczig jócskán megnövelte előnyét, mivel hat másodperccel jobb időt ért el a váltógondokkal küszködő Turánéknál. A reggeli kör utolsó gyorsaságiján a versenyben vezető páros volt a legjobb, egy tizeddel Spiciék előtt értek célba, akik már a negyedik helyre jöttek fel.
Asi legyőzte Janikát, nagyobb különbséggel, mint azt előtte várták a felek. A többiek még nagyobb távolságra vannak a vb-szereplésre készülő pilótától
A szervizben Turán Frigyes WRC-jében váltót cserélt a francia csapat, időben el is készültek volna, ám mivel súlymérés miatt két perccel kevesebb idejük volt rá, épp ennyit késett a páros az időellenőrzőből, összesen 50 másodperc büntetést könyvelhettek el. Ezzel az abszolút elsőség sorsa eldőlni látszott, de mindenkinek eszébe jutott a tavalyi futam, amikor a verseny végén a fél élmezőny ki- vagy visszaesett.
Ezúttal ez Maticsékkal történt meg, az Evo IX-es elromlott, a páros kiállni kényszerült az N4-es kategória harmadik helyéről. Spici támadást indított Érdiék harmadik helye ellen, de kevésnek tűnt már az idő a javításra még úgy is, hogy két abszolút időt repesztett a helyi duó. Borsi közben visszaelőzte Asit, Botkáék A8-as Evo VI-osa pedig kigyulladt, ők is kiestek. A záró gyorsaságin már nem történt változás, így a Herczig/Baranyai egység megszerezte a futamgyőzelmet, és a bajnokságban is átvették a vezetést. Turán Frigyes bejött másodiknak, Érdiéknek pedig a harmadik hely jutott, mint Egerben. Spici negyedik helye a legjobb amit ki lehetett hozni a vasárnapból, Borsi pedig igazán elégedett lehet az ötödik hellyel. Asinak az országos bajnokság első helye volt a legfontosabb, bár alighanem ő is örült volna, ha több WRC-t tud maga mögé utasítani. Hideg Krisztián lett a hetedik, egyben az A8 győztese, mögötte Janika végzett az S2000-es Peugeottal. Az első tízbe a Szíjj/Szőke páros fért be Asi régi autójával, illetve a Hadik/Juhász duó, N4-es Subaruval.
Az S1600-as kategóriát Ollé "Sasa" Sándor nyerte Swifttel. Az öt induló közül hárman értek célba
A nyílt bajnokság összetettben állása igen szoros, nehéz lenne megjósolni, hogy ki lesz majd a legboldogabb év végén, négyen is pályáznak a címre. Az országos értékelésben Asi továbbra is 100%-os. A következő futam a Salgó-Gemer Rally lesz, melyet félig Szlovákiában rendeznek majd, május közepén.
A verseny végeredménye:
1. | Herczig/Baranyai | Subaru Impreza WRC | WRC | 1:09:30,6 |
2. | Turán/Zsíros | Peugeot 307 WRC | WRC | +51,6 |
3. | Ifj. Érdi/Csökő | Subaru Impreza WRC | WRC | +1:51,0 |
4. | Spitzmüller/Kazár | Mitsubishi Lancer WRC | WRC | +1:58,9 |
5. | Borsi/Diebel | Subaru Impreza WRC | WRC | +2:57,5 |
6. | Asi/Pikó | Mitsubishi Lancer Evo IX | N4 | +3:06,4 |
7. | Hideg/Kerék | Mitsubishi Lancer Evo VI | A8 | +3:49,1 |
8. | Ifj. Tóth/Patkó | Peugeot 207 S2000 | S2000 | +4:53,1 |
9. | Szíjj/Szőke | Mitsubishi Lancer Evo VI | A8 | +5:32,5 |
10. | Hadik/Juhász | Subaru Impreza N12 | N4 | +5:39,0 |
A kategóriák győztesei:
A8 | Hideg/Kerék | Mitsubishi Lancer Evo VI |
A7 | Janzer/Nyírfás | Renault Clio R3 |
A6 | Németh 16V/Béres | Citroën C2 R2 |
A5 | Kovács/Holló | Skoda Fabia |
S1600 | Ollé/Czakó | Suzuki Swift S1600 |
N4 | Asi/Pikó | Mitsubishi Lancer Evo IX |
N3 | Bessenyei/Papp | Opel Astra GTC CDTI |
N2 | Magyar/Budai | Suzuki Swift |
H10 | Spindler/Kiss | Opel Astra GSi |
H9 | Balázs/Szajky | Lada VFTS |
A dőlt betűvel jelölt versenyzőket az Országos Rallye Bajnokságban értékelik, a többieket a Nyílt Rallye Bajnokságban
A Nyílt Rallye Bajnokság állása:
1. | Herczig/Baranyai | Subaru Impreza WRC | WRC | 37 |
2. | Spitzmüller/Kazár | Mitsubishi Lancer WRC | WRC | 32 |
3. | Ifj. Érdi/Csökő | Subaru Impreza WRC | WRC | 28 |
4. | Hideg/Kerék | Mitsubishi Lancer Evo VI | A8 | 20 |
5. | Turán/Zsíros | Peugeot 307 WRC | WRC | 17 |
6. | Rongits/Hannus | Mitsubishi Lancer Evo VII | A8 | 11 |
Az Országos Rallye Bajnokság állása:
1. | Asi/Pikó | Mitsubishi Lancer Evo IX | N4 | 48 |
2. | Hadik/Juhász | Subaru Impreza N12 | N4 | 39 |
3. | Trencsényi/Trencsényi | Mitsubishi Lancer Evo IX | N4 | 32 |
4. | Pethő/Rubóczky | Mitsubishi Lancer Evo IX | N4 | 30 |
5. | Osváth/Farnadi | Mitsubishi Lancer Evo IX | N4 | 28 |
6. | Ifj. Tóth/Patkó | Peugeot 207 S2000 | S2000 | 21 |