Az új Honda Insight árban jelentősen alávág az új Toyota Priusnak, még jó, hogy a világ legnagyobb autógyárában elkezdtek aggódni az esetleges piacvesztés miatt. Hogy az Insight ne tehessen szert jókora előnyre, a Toyota nem tehet mást, csökkenti a Prius árát Japánban. A kedvezmény rá is fér a modellre, eredetileg ugyanis 2,33 millió jenért (5,1 millió forintért) akarták piacra dobni, lényegesen magasabb áron, mint a Honda az 1,89 millió jentől (4,1 millió forinttól) induló Insightot.
Az Automotive News úgy tudja, a Toyota már értesítette a kereskedéseket arról, hogy az előzetesen jelzettnél alacsonyabb lesz a Prius ára, a hírek versenyképesebb 2,05 millió jenről (4,5 millió forintról) szólnak. Az akció hátulütője, hogy a kereskedések minden eddiginél alacsonyabb árréssel tudnak majd túladni az autókon, a Toyota szerint azonban meg kell hozni ezt az áldozatot. Egyelőre nem tudni, hogy a japán gyár a világ többi piacát is meglepi-e hasonló árcsökkentéssel, szakértők szerint az Egyesült Államokban biztosan szükség lenne erre.