Olcsóbb modellekre fókuszál a Lexus

Vágólapra másolva!
Ellensúlyozandó a válság hatásait, változtatna termékstratégiáján a Lexus. Belépőmodellekre koncentrálna a japán márka.
Vágólapra másolva!

Nincs olyan márka, melyet ne érintene a válság, a Lexusnál is különböző tervek készültek a recesszió átvészelésére. Ezek közül az egyik, hogy a Toyota luxusmárkája változtatna termékstratégiáján, a nagy presztízsmodellek helyett inkább belépőmodellekre fókuszálna a jövőben.

Különösen a kulcsfontosságúnak számító amerikai piacon váltanának a japánok az Automotive News szerint, nem is számít abszolút újdonságnak, hogy a márka a fiatalabb vásárlók felé szeretne fordulni. Már az IS kabrió trükkös reklámkampányával is a 25 év körüli réteget célozták meg, a jövőben annyi változik, hogy az új modelleket is e korosztály igényeit szem előtt tartva fejlesztenék ki.

Apró sikerről is beszámolhatott a Lexus, Japánban nemrég kezdődött az előrendelési időszak az új HS-hibridre, az igénylések 300 százalékkal múlják felül a tervezett számokat.

Forrás: Lexus