Noha a koreai Kumho egyelőre nem tervezi, hogy abroncsok helyett autókat gyárt a jövőben, a korábban a Fiatnál is megfordult Rob Dolton segítségével készített egy tanulmányt. A Fortis feladata az lenne, hogy megmutassa, a Kumho szerint milyenek lehetnek a jövő crossoverei. A háromajtós, meglepően szögletes modell teljesen elektromos hajtásláncot kapott, minden kerékben 100 lóerős villanymotor dolgozik.
Dolton szerint a kerékagymotorokkal páratlan offroad-stabilitás érhető el, ráadásul gombnyomásra változtatható, hogy a Fortis összkerékhajtásúként, fronthajtásúként, vagy éppen hátsókerekesként viselkedjen. Lítium-ion akkumulátorok táplálják a villanymotorokat, a telepek töltési idejéről nincs információ.
Gumigyártóhoz illően a Kumho abroncsokra vonatkozó újítással is előállt, a Fortis olyan kerekeket kapott, amelyek felülete az útviszonyokhoz igazítható. Terepen kis fémtüskék emelkednek ki gombnyomásra a gumikból, így biztosítva optimális tapadást az autó számára.
Dolton a környezetbarát törekvésekről sem feledkezett el, a lökhárítók, ajtók és egyéb elemek alsó, fekete része újrafeldolgozott gumiból készült.