Szinte már az is csodának számít, hogy a Ssangyongnak sikerült átvészelnie a 2008-as esztendőt. Tizenkét hónap alatt a márka piaci részesedése 77 százalékkal esett, és ez idő alatt a koreaiak mindent megpróbáltak megtenni a válság kezelésére: harminc százalékkal csökkentették a béreket, visszafogták a gyártást, és 45 millió dollárt kaptak anyacégüktől, a kínai SAIC-tól. Mindezen lépések ellenére a Ssangyong egyre közelebb kerül a csődhöz, ami azért sajnálatos, mert a korábban a meglehetősen "ellentmondásos" megjelenésű típusairól híressé vált gyártó épp a legutóbbi Párizsi Autószalonon mutatta be a C200 elnevezésű, mutatós crossover-tanulmányát (lent).
Ha ezen utóbbi modell teljesen biztosan nem is, több régi Ssangyong típus a márka megszűnte után is fennmaradhat, ugyanis azok gyártási jogaiért ajánlatot tett az orosz Soller. Pontosan nem tudni, melyik típusokról lenne szó, de az oroszok jelenleg is rendelkeznek gyártási jogokkal a Ssangyong Rexton II-re és a Kyronra. Bár a Soller egyelőre csak Oroszországban árulja a kocsikat, idővel más piacokon is meg szeretnének jelenni.