Az új kisautók a Triumph vagy Isetta márkanév alatt jelenhetnek meg, ugyanis mindkettő jogait a BMW birtokolja. Mivel Európa szerte egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetbarát autók készítésére, így nem meglepő, hogy a BMW, saját flottakibocsátását is csökkentve, egy ilyen márka beindításával foglalatoskodik. Emellett az új modellekre azért is szüksége van a bajoroknak, hogy a kontinens többi gyártójával, főleg az Audival és Mercedes-érdekeltségbe tartozó Smarttal képesek legyenek tartani a versenyt.
A pletykák szerint az új márka modelljei nem lesznek elérhetőek hibrid változatban, mivel azt a technológiát a BMW csupán a nagyobb autói számára tartja fenn. A kisautók kizárólag benzines és dízelmotorokkal jelennek majd meg, hosszuk nagyjából 3,7 méter lesz. Kizárólag elsőkerék-meghajtással készülnek, de a vezetési élményre is odafigyelnek majd a mérnökök. Az összeszerelést valószínűleg az ausztriai Magna-Steyr végzi, de a hajtásláncot a BMW német gyáraiból szállítják Grazba.