Opel Antara elsőkerék-meghajtással

Vágólapra másolva!
A koreai gyártású német hobbiterepjáró új verziója takarékosabb és gyorsabb az összkerék-meghajtású modellnél, de vásárlóknak nem csak ezért, hanem a kétezer euróval alacsonyabb ára miatt is rokonszenves lehet az autó.
Vágólapra másolva!

Korábban már a rivális Volkswagen és a Ford is készített az eredetileg összkerék-meghajtású Tiguanból és Kugából elsőkerekes modellt, és most az Opel követte a példájukat, és megalkotta az Antarából a fronthajtású verziót. Az autót két motorral, a 127 lóerős, közös nyomócsöves, kétliteres turbódízellel, és a 140 lóerős, 2,4 literes, benzinessel árulja majd a gyártó, és mindkét modell körülbelül kétezer euróval lesz olcsóbb összkerekes társánál.

Az Opel állítása szerint a dízel változat 7,3, a benzines pedig 9,3 literes átlagfogyasztást képes elérni, ami három decivel kevesebb a 4x4-esek fogyasztásánál. Emellett úgy tűnik a gázolajas verzió kissé gyorsabb is, ugyanis a németek szerint 11,5 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órás sebességet, míg a másiknak erre 11,6 másodpercre van szüksége, összehasonlításképp, az összkerekes Antarák 12,2, illetve 12,4 másodperc alatt gyorsulnak fel száz km/órára azonos motorral.

Forrás: [origo]