Jae-Yun Kim és Jong-Su Lee találmánya igazságosabbá teheti a fekvőrendőröket, ugyanis eddig azoknak a vezetőknek is kényelmetlenül át kellett döcögni rajtuk, akik lassan közelítették meg őket, sőt, az ő autójuk még nagyobbat is döccent, bár kevésbé károsodott. Az új találmány szerkezetének lényege, hogy ha egy 30 km/óránál lassabb autó megy át rajta, a fekvőrendőr lelaposodik, míg ha egy sofőr annál gyorsabban akarna áthajtani rajta, a fekvőrendőr marad eredeti állapotában, enyhén rongálva a futóművet és kényelmetlenné téve az utazást.
Az új technológia elméletileg közvetetten a kocsi szén-dioxid-kibocsátását is csökkenti azzal, hogy arra ösztönzi a sofőröket, két fekvőrendőr közt ne gyorsítsanak és lassítsanak, hanem inkább folyamatosan lassan haladjanak. Éppen ezért a mérnökök által kifejlesztett fekvőrendőr akkor működhet a legjobban, ha egy útszakaszon rövidebb távokon egyszerre többet is alkalmaznak belőlük. Hogy fölhívják a vezetők figyelmét a speciális fekvőrendőrre, Lee és Kim LED-ekkel is körberakta azt, ráadásul így este is könnyebb felismerni a süllyedő fekvőrendőrt.
A két feltaláló találmányával jelenleg befektetők jelentkezésére vár.