Úgy tűnik, az osztrák KTM komolyan gondolja, hogy motorok és a nemrégiben bemutatott quad után autókat is gyártana. Ennek a szándéknak az első megnyilvánulása volt az X-Bow roadster, amelynek sorozatgyártású verzióját a Genfi Autószalonon tervezték bemutatni. A 300 lóerős, teljesen nyitott, tető nélküli sportkocsiból évente ezer darabot gyártanának, ám már legalább kétszer ennyi megrendelés érkezett rá. Miután a szériaváltozat elkészült, a KTM építene egy versenyverziót, amellyel az FIA GT bajnokságának GT4 Light géposztályában állnának rajthoz.
Úgy tűnik azonban, hogy a KTM valóban jelentős autógyártóvá is szeretne válni, miután gyakorlatilag néhány év alatt teljesen meghódították az ütőképes offroad és supermoto verseny- és hobbimotorok piacát. Az X-Bow mellett ugyanis néhány könnyű és gazdaságosan használható jármű megépítését vették tervbe, új modellkoncepció megalkotásával.
Ehhez a Bajaj Auto indiai gyárat hívta segítségül a KTM, és az együttműködés keretében a városi kisautók mellett egy SUV is készülne, amelyekhez benzines és dízel-erőforrást egyaránt kínálnának, sőt talán egy elektromos hajtásláncot is lenne hozzájuk.
Ami a motorkerékpár-vonalat illeti, a KTM egy négyüléses, egy háromkerekű modellel, valamint egy robogóval készül újabb szegmensek meghódítására.