Alig egy hónapja vettünk részt a vadonatúj Citroën C5 portugáliai menetpróbáján, de az importőr akkor még nem tudott magyar árakat mondani az autóra. Ezt most pótolták, így kiderült, hogy az 1,8-as, 127 lóerős benzinmotoros modell ára az alapot jelentő Collection felszereltséggel 5,69 millió forinttól indul. Már ez is gazdagon felszerelt, mert van benne hét légzsák, blokkolásgátló, menetstabilizáló, kiegészítő kanyarfényszóró, fedélzeti számítógép, sebességtartó és sebességhatároló elektronika, automatikus légkondicionáló, négy elektromos ablakemelő, távirányítós központi zár, mp3-as CD-lejátszó hat hangszóróval, pollenszűrő és hűthető kesztyűtartó is. A Collection csak az 1,8-as benzinessel és a 110 lóerős 1,6-os dízellel elérhető, ez utóbbi 5,99 millióba kerül.
Kétszázezer forinttal kerül többe a Collectionnél a Dynamique szint, a forgalmazó arra számít, hogy ebből fog a legtöbb elkelni. A felárért cserébe ebben már vannak ködfényszórók is, a vezetőt deréktámasszal és állítható magasságú üléssel kényezteti a C5, a klímaberendezés kétzónás, van fény- és esőérzékelő, automatikusan elsötétedő belső visszapillantó tükör, két RCA csatlakozó a kesztyűtartóban, hátsó könyöktámasz, külső krómdíszítés és síalagút is. Csak kézi váltóval és legfeljebb kétliteres motorral választható a Dynamique, aki nagyobb motort vagy automatikus váltót szeretne, annak legalább a Prestige felszereltséget kell választania, ami azonos motorral és felszereltséggel kétszázezer forinttal drágább a Dynamique-nél. A Prestige modellekben acélrugó helyett már a Hydractive III hidropneumatikus felfüggesztés simítja ki az úthibákat, van elektromos rögzítőfék és visszagurulás-gátló, az üléseket pedig fekete szövet helyett sötétszürke plüssel kárpitozták.
A csúcsot a Prestige-nél kereken egymillióval drágább Exclusive szint jelenti, ebben az árban már van keréknyomás-ellenőrző, még több krómdísz, kanyarba bevilágító xenonlámpa, elektromos ülésállítás, bőr-szövet kárpitozás, 17 colos alufelni-garnitúra is.