Minőségével hódítana Európában az Infiniti

Vágólapra másolva!
A jövőre Európában is megjelenő Infiniti a legtöbb luxusmárkájával ellentétben nem a szélesebb modellválasztékkal akar sikeressé válni. A mennyiségi eladások helyett a márka kezdetben arculatformálással készül sokat foglalkozni.
Vágólapra másolva!

Míg az Audi eltökélt célja, hogy minden szegmensben legalább egy típussal reprezentálva legyen, a Nissan luxusmárkája ezzel szemben eleinte nem az eladott autók számában akar a versenytársai elé kerülni. Carlos Ghosn, a Renault-Nissan csoport vezérigazgatója a Tokiói Autószalonon elmondta, az Infinitinek nem tartozik elsődleges céljai közé, hogy az eladott modellek számában beérje patinás riválisait. Míg korábban Jim Wright, a cég európai részlegének vezetője azt mondta, hogy az Infiniti az első időszakban veszteséges lehet Európában, Ghosn most külön kiemelte, milyen fontos, hogy a márka már a kezdetektől nyereséget hozzon. Emellett a legfontosabb célkitűzés a kimagasló vásárlói elégedettség elérése, melynek segítségével az Infiniti pótolhatná az öreg kontinensen ismeretlennek számító márkanév miatti presztízshiányt.Az Infiniti autókat jelenleg Észak-Amerikában, a Közel-Keleten, Koreában, Kínában, Oroszországban, és Ukrajnában lehet hivatalos forrásból megvásárolni.

A minőségre való törekvés aggodalomra késztetheti az elkényelmesedő európai gyártókat, ám megnyugtathatja őket a tudat, hogy a Toyotához tartozó Lexus is hasonló taktikával próbálkozik, de még nem sikerült igazán komoly piaci szereplővé válnia. Mindenestre az Infiniti jövőre érkezik meg az öreg kontinensre, modellválasztéka pedig ugyanaz marad, mint a tengerentúlon. A legnagyobb különbség a dízelmotor bevezetése lesz, várhatóan a Renault friss fejlesztésű, háromliteres, 260 lóerős motorja mutatkozik majd be a japán luxusautókban.

Forrás: [origo]