A Vandenbrink Designt 2006-ban Michiel van den Brink alapította, aki többek közt a Spykernél is dolgozott. Cége nem saját autókat készít, hanem eleve különleges szupersportkocsikból faragnak még exkluzívabb járműveket. Az 1962-es Ferrari előtt tisztelgő GTO-val mindenestre még a Bugatti Veyronnál is ritkább kocsit sikerült alkotniuk, hiszen a hollandok eleve csak öt darab gyártását tervezik. Minden darab kézi munkával, az alumínium megmunkálásában, és autók restaurálásában jártas Alwin Hietbrink felügyelete alatt készül majd. Három motorháztetőn elhelyezett légbeömlőjének és legömbölyített formájának köszönhetően a Vanderbrink GTO nagyon hasonlít az oldtimer Ferrarira, de belül színtiszta csúcstechnikát találunk, mert a műszaki alapokat a maranellói gyártó csúcsmodellje, az 599 GTB Fiorano adta.
Az eredeti motor is 620 lóerős volt, de a hollandoknak az EDO Competition tuningműhely segítségével sikerült ezt is túlszárnyalniuk. A Vandenbrink GTO kétféle teljesítménnyel választható, az "olcsó" változat 650 lóerővel rendelkezik, az erősebbikben viszont a hatliteres V12-es már nem kevesebb, mint 750 lóerőre és 680 Nm nyomatékra képes. Ez a csúcsmotor 350 km/órás végsebességhez segíti a retró sportkocsit, gyorsulása 0-100 km/órára 3,4 másodperc. Ez már majdnem megközelíti a Ferrari legerősebb, kizárólag versenypályákra szánt, 800 lóerős FXX modelljének menetteljesítményét.