A teljes karosszériát borító álca ellenére a nürburgringi tesztelés során lefotózott Impreza WRX STi-ről már most megállapítható, hogy az alapmodellhez hasonlóan egy enyhén felpuffasztott, viszonylag magas építésű járműnek tűnik. Az autó óriási hátsó tetőspoilert, nagyméretű motorháztető-légbeömlőt és hangsúlyos kerékíveket kapott, a fekete felnik a fotók alapján legalább 18 col átmérőjűek.
Bár még nem tudni mi lapul a kocsi motorházteteje alatt, az STi változat várhatóan az előző Impreza WRX 2,5 literes turbómotorjának enyhén átdolgozott, nagyjából 300 lóerős változatát használja majd. A szimmetrikus összkerékhajtás és a hatfokozatú kézi váltó is marad, de később állítólag lesz robotizált, szekvenciálisan is kapcsolható kézi váltó is. Ezzel minden bizonnyal az a Subaru célja, hogy az Impreza technikailag nem maradjanak le a vele egy időben, a szeptemberi Frankfurti Autószalonon bemutatkozó ősi ellenfelétől, a Mitsubishi Lancer Evo X-től.