Bár az autó 400 lóerős, 4,2 literes nyolchengeres motorjához, és hatfokozatú ZF automatikus váltójához nem nyúltak, az autón több menetdinamikát befolyásoló változtatást hajtottak végre. Elöl 10, hátul pedig 25 mm-rel került közelebb az aszfalthoz az olasz sportlimuzin, a rugókat és a lengéscsillapítókat feszesebbre cserélték. Az autó igazi érdekessége az új Brembo fékrendszer, melyek a szokványos acél helyett alumínium-acél ötvözetből készültek. Így a fékek kevésbé kopnak és melegszenek, ami az élettartam mellett a fáradékonyságra is jó hatással van.
Hogy megjelenése is megfelelően stílusos legyen, az ablakkeretek és a kétoldalt kivezetett dupla kipufogók elegáns fekete festést kaptak, de az új tervezésű 20 colos felniket is csak a Sport GT S kapja meg. Belül számos szénszálas és alumínium elem kapott helyet, és az első üléseket is jobb oldaltartásúakra cserélték.