Újabb gyártó kezdett el azon gondolkozni, hogy új luxusmárkát hoz létre. A Toyota mintájára a PSA csoport is arra az elhatározásra juthat, hogy magasabb színvonalú autóit más márkanév alatt adja el. Az egész gondolatmenet arra alapul, hogy ezeket az autókat így szívesebben vennék a vásárlók, sőt más, nevesebb név alatt talán még többet is adnának érte.
A találgatások akkor indultak el, amikor Christian Streiff frissen kinevezett PSA-vezér a közelmúltban kijelentette, hogy a 30 százalékos költségcsökkentés mellett az évtized végéig még legalább 6 új modell piacra dobását is tervezik Az is szóba került, hogy a Peugeot újra megpróbálkozna az amerikai piaccal, ami mindig is húsos falatnak számított. Ott pedig minden bizonnyal jobb előjelekkel indulna egy másik néven.
A hírek szerint a márkanév is megvan, ugyanis a második világháború idején még ismert Panhardot akarják újra feléleszteni. A Panhard egészen 1967 készített közúti autókat, azóta azonban már csak könnyebb harci járműveket gyártanak. Ezzel kapcsolatban azonban felmerültek kétségek, hiszen nehéz lesz bevezetni a mai vevőkör számára már ismeretlen új nevet.