Az ausztrál GoAutónak adott interjújában Bez hangsúlyozta a márka függetlenségét, és kijelentette, hogy a jövőben az Aston Martin továbbra is egy kis gyártó lesz, mely szűk felvevőpiaca ellenére is képes lesz jelentős profitot termelni. Ezt részben azzal érik el, hogy a jövőben a cég létrehoz egy külön tanácsadói részleget, amelynek keretein belül különböző gyártók megvásárolhatják majd az Aston Martin csúcstechnológiáját, ahogy a Lotus is teszi.
Bár bizonyos fokú együttműködés a tulajdonos Prodrive-on keresztül és a 15 százalékos részesedésnek köszönhetően megmaradt a Forddal, az Aston Martin ma már teljesen függetlenül működik az amerikai autóóriástól. A kék oválos márka csökkenő eladásai miatt különben is kénytelen a legtöbb erejét az észak-amerikai piacon mutatott teljesítményének fellendítésére fordítani. Az Aston Martin ma már szinte semmilyen Ford-technológiát nem alkalmaz, alkatrészeit vagy maga fejleszti, vagy neves autóipari beszállítóktól szerzi be. A V8 Vantage Roadster esetén a motor és az alumínium váz is Aston Martin-fejlesztés, míg a fékeket a Brembo, a váltót pedig a Graziano (amelyek a Ferrarinak és a Maseratinak is szállítanak) szolgáltatta.