Visszatért a Moto Morini

Vágólapra másolva!
A legendás olasz márka két lélegzetelállító V2-essel tért vissza a motorgyártás világába. A csupasz bringákat a Bolognai Motorshow-n mutatták be a nagyérdeműnek.
Vágólapra másolva!

Sokáig úgy tűnt, hogy olasz Moto Morini végleg eltűnt a motorgyárak süllyesztőjében, ám az 1946-ban alapított gyár idén két motorral feltámadt hamvaiból. Az 1187 köbcentis Corsaro és a 998 köbcentis 9 1/2 a prémiumkategóriás V2-esek piacát készül felbolygatni, a Benelli TnT-k, a Ducati Monsterek és a Cagiva Raptorok eladásait megtépázva.

Corsaro 1200

A nagyobbik motor jellegzetes, dupla fényszóróiról és szigorú kis fejidomáról ismerhető fel vagy téveszthető igen könnyen össze az új Triumph Speed Triple-lel, bár ez utóbbiban egy háromhengeres blokk dolgozik. A Corsaro térhálós vázába egy 1187 köbcentis kéthengerest építettek, ami 140 lóerőt képes magából kipréselni 8500-as percenkénti fordulat mellett. A V2-es blokk köré minőségi alkatrészeket építettek az olasz mérnökök, így Brembo fékeket, 51 mm-es Marzocchi fordított első villát és Sachs hátsó rugóstagot találhatunk a Corsaron.