Németország
21:002024. június 14.
Skócia
Magyarország
15:002024. június 15.
Svájc

Renault: ahol a második is első

Vágólapra másolva!
Minél nagyobb, annál okosabb: hagyományosan egyenes arányban áll egymással az autóiparban a méret és a műszaki, technológiai tartalom. A Renault szerint azonban nem logikus, hogy aki kicsit vesz, keveset is kapjon.
Vágólapra másolva!
Forrás: RENAULT HUNGÁRIA KFT.

Aligha van még egy kategória, amely olyan sokat változott volna az évek során, mint a kisautóké. Európa egyik felén második, harmadik autóként vásárolták őket, és jellemzően alig tették ki kerekeiket a nagyvárosok határain túl, míg délebbre és keletebbre akár családi autóként is helyt kellett állniuk, poggyásszal megrakodva utazták be keresztül-kasul a kontinenst. Ebből a kényszerű kettősségből fejlődtek ki napjaink modern kisautói, amelyek csak nevükben aprók: helykínálatuk, de főleg szolgáltatásaik révén olyan szituációkban is helyt állnak, ahol korábban szóba sem jöhetett volna egy ekkora jármű.

Ennek az átalakulásnak mindig is élharcosa volt a Renault Clio - nem véletlen, hogy kategóriájának egyetlen olyan képviselője, amely kétszer is elnyerte az Év Autója díjat, az európai autópiac egyik legmagasabb szintű elismerését. A Clio mindig is többet kínált, mint amit méretei alapján elvárhattunk volna tőle: magasabb felszereltséget, apró fényűzéseket, erőteljes motorokat, stabil futóművet és meglepően sok helyet.

Forrás: RENAULT HUNGÁRIA KFT.

Ahogy elődjeit, a mostani, negyedik generációs modellt is kifejezetten ezen igényeket szem előtt tartva fejlesztették ki: ha kívánjuk, akár csúcskategóriás Bose hifivel, automata parkolórendszerrel, tolatókamerával, panoráma napfénytetővel és teljes körű multimédiás szolgáltatással is felvértezhetjük az autót. Ami azonban talán ennél is fontosabb: a Clio alapkivitelében is tágas, kényelmes, stílusos és biztonságos autó, kulcs nélküli motorindítással, visszagurulás-gátlóval, LED-es nappali fényekkel és 300 literes csomagtartóval.

Utóbbi kifejezetten jónak számít ebben a méretosztályban, ám bizonyára akadnak, akik olykor többet szállítanának, viszont valójában nincs szükségük nagyobb autóra. Az ő különleges igényeikre ad választ a piacon szinte egyedüliként a Renault Clio Grandtour, amely mindössze 20 cm-rel hosszabb az ötajtósnál, viszont csomagtartója bámulatos 445 literes, és akár 2,48 méter hosszú tárgyak szállítására is alkalmas. „A Clio Grandtour azoknak készült , akik pontosan tudják, mire van szükségük, akik nem hajlandóak többet fizetni számukra felesleges extrákért, viszont nagyra értékelik, ha egy használati tárgy szolgáltatásai terén többet tud nyújtani, mint amire az ár alapján számíthatnánk.” – foglalja össze a magyar piac egyik legésszerűbb ajánlatának erényeit Venczel Csaba, a Renault Budapest márkakereskedéseket üzemeltető Autó Triplex Kft. kereskedelmi igazgatója.

Forrás: RENAULT HUNGÁRIA KFT.

A Renault-nál tehát a második autó is ugyanolyan kivételes elbírálás alá esik, mint az első. Ez ráadásul nem csak a hagyományos kategóriákra igaz: a márka szabadidőjármű kínálatának legapróbb tagja, a Clio kiforrott technikájára épülő Captur ugyanúgy váratlanul magas színvonalú szolgáltatásokat és remek ár-érték arányt képvisel, mint rokonai. És ha már az ár-érték arányról szó esett, ne feledkezzünk meg a Renault év végi finanszírozási akciójáról, amelyben eleve tekintélyes árengedmény mellett az egyedülálló, 0% THM-es, forint alapú finanszírozás segít az ügyfeleknek hozzájutni a piac legkiválóbb kisautóinak egyikéhez.

Advertisement
Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről