Hozta az RTL3, amit vártak tőle

Vágólapra másolva!
Az ötven éves koralatti felnőtteknél 30 százalékot visznek el az RTL-csatornák: a kábeltévék közt a Film+ a legerősebb. Az RTL3 nevű értékesítési csomag bevált a tévétársaság szerint.
Vágólapra másolva!

2013 első negyedévben az RTL-csoport magyar nyelvű csatornái tovább erősítették piaci helyzetüket: míg tavaly a 18-49 éves korosztályt vizsgálva egész napban 29,1% volt a közönségarány, addig 2013 első negyedévében ez a szám (elsősorban a Film+, a Prizma, a Sorozat+, az RTLII és a Muzsika TV erősödése miatt) 30% lett - közölte az RTL. A csoport magyar nyelvű csatornái a teljes lakosság körében is növelték közönségarányukat, a 2012-es 27,3%-ról 28.4%-ra, ami 1,1 százalékpontos növekedést jelent.

2012-ben a Film+ 4.5%-os közönségaránya 2013 első negyedévére 5.1%-ra nőtt (18-49 teljes nap), a tavaly októberben indult RTL II közönségaránya 2013 első negyedévében már 1.5% lett, ami szintén jelentősen hozzájárul az RTL-csoport magyar nyelvű csatornáinak első negyedéves eredményéhez. A Muzsika TV a tavalyi 0.3%-os közönségarányát 2013 első negyedévére 0.6 %-ra növelte.

A 2013 januárjában bevezetett RTL3 elnevezésű csatorna-csomag, amely a Film+-ból, a Cool-ból és az RTLII-ből áll szintén beváltotta a hozzá fűzött reményeket Az RTL3 nemcsak megközelíti, de a hétvégi nézettségi versenyben gyakran le is győzi a TV2-t, teljes napban és főműsoridőben is a 18-49-es korcsoportban - írják a közleményben.