Távcsővel lesi a TV2 az RTL Klubot

Vágólapra másolva!
Kereskedelmi célcsoportban 21,4 százalékkal ment az RTL Klub az év 50. hetében, a TV2 nagyon lemaradt, csak 12,6-ot ért el.
Vágólapra másolva!

A reklámozóknak fontos 18-49-es célcsoportban alaposan lerázta az RTL Klub a TV2-t: előbbi 21 százalék fölött, utóbbi 13 alatt maradt múlt héten. A 4-5 százalékos tévéknél, a középmezőnyben, a fiatal tévézőknél a Viasat3-at és a Film+ csatornát is megverte a Cool tévé, de az M1-t még ennyien sem nézték, 4 százalék alatt maradt. A célcsoportban az X-Faktor nyert, 44 százalékos közönségaránnyal, megelőzve a Barátok közt-öt és a Fókusz-t. A TV2 a Voice-t csak a hetedik helyre tudta bekormányozni.

Teljes lakosságban is jelentős volt az RTL-es előny, de valamivel jobbat ért el a TV2, mint a célcsoportban - előbbi 21,6, utóbbi 14 százalékon áll. Ebben a kategóriában harmadik az M1, nyolc százalékkal, a Viasat3-at pedig a Cool és a Film+ is verte. Az X-Faktor fináléja a teljes lakosságnál 2 millió 240 ezres átlagnézettséggel ment, utána A kód, majd a Barátok közt végzett. Továbbra is jól megy A gyanú árnyékában és a Házasodna a gazda, a TV2 kínálatából a Tények a hatodik lett, a Voice és a Jóban Rosszban került még be éppen a top 10-be.