Erősödtek az RTL-csoport kábeltévéi

Vágólapra másolva!
Az RTL kábelportfóliója egy év alatt 16 százalékkal növelte közönségarányát.
Vágólapra másolva!

Az RTL kábelportfólió (Cool, Film+, Film+2, Prizma TV, Sorozat+, Muzsika TV, Reflektor TV) 2012 első negyedévében a 18-49 éves kereskedelmi célcsoportban a teljes napon 12%-os közönségarányt ért el, 16 %-kal javítva előző évi eredményén - közölte a tévétársaság.

A kábelportfólió húzó csatornája a Cool, amely a 18-49 éves nézők körében a két nagy keresekedelmi csatorna után a harmadik helyet szerezte meg. Az idei év legnagyobb nyertese is a Cool, ugyanis a legnagyobb növekedést érte el a kereskedelmi célcsoportban a teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A portfólió második legerősebb csatornája a Film: legsikeresebb estéje március 28-án volt, amikor 10,1%-os közönségarányt ért el, A szállító című akciófilmre pedig a kereskedelmi célcsoport 13,9%-a volt kíváncsi.

A Cool főműsoridőben március 4-én volt a legeredményesebb, ekkor átlagosan a fiatal felnőtt nézők 9,6%-a választotta. A kimagasló eredményhez a Neveletlen hercegnő című romantikus film második része segítette hozzá, amely a nézők 11,2%-át ültette a képernyő elé. Március 3-án este hasonlóan magas közönségarányt ért el, így az a hétvége volt a Cool történetében az eddigi legsikeresebb.