Vágólapra másolva!
A színésznő örömmel csatlakozott a U2 énekesének legújabb, RED című kampányához, amely elsősorban nagyvállalatoknak szól, és célja az afrikai országokban pusztító tömegbetegségek (mint például az AIDS, vagy a malária) elleni küzdelem.
Vágólapra másolva!

Scarlett Johansson már eddig is igyekezett jótékonykodni, de most modellként is beszállt Bono legújabb kampányába, hogy segíthessen az afrikai országokban élő, nehéz sorsú embertársain. Az ötlet egyébként hatalmas sikert aratott szakmai körökben, több nagyvállalat azonnal csatlakozott a U2 énekesének nevével fémjelzett RED akcióhoz. Az ötlet elsősorban a cégeknek szólt, és lényege igen egyszerű: az American Express hitelkártya cégen keresztül történő vásárlás után, 1 centet az afrikai országok megsegítésére, elsősorban a betegségek elleni küzdelem támogatására fordítják.

Miután Laurel Powers-Freeling, a hitelkártyacég szóvivője megerősítette, hogy támogatják az akciót, több divatcég is jelezte, hogy örömmel részt venne benne. Már csak egy népszerű arc kellett, aki reklámozza a továbbiakban ezt a lehetőséget, és Bono a divatvilágban is ismert és előszeretettel foglalkoztatott Scarlett Johanssont kérte fel a megtisztelő feladatra. A színésznő örömmel mondott igent a felhívásra: "Számomra nagyon fontos, hogy segíthessek. Már van RED hitelkártyám, és minden vásárlást ezzel intézek. Már olyan neveket sikerült megnyernünk az akcióhoz, mint a Gap, a Converse, vagy az Armani, és egyre többen érdeklődnek. Büszke vagyok, hogy ennyien segíthetünk, és továbbra is támogatni fogom Bono kezdeményezését" - mondta a Style magazinnak nyilatkozó Scarlett.