Nem tesz jót Hollywoodnak a TikTok betiltása

Barbie, film, 2023, margot, robbie, ryan, gosling,
Fotó: youtube.com/WarnerBrosPictures
Vágólapra másolva!
Egy új jelentés szerint a TikTok betiltása "nagy gyomros" lenne Hollywood számára, mivel aktívan használják az alkalmazást a filmjeik és a tévéműsoraik népszerűsítésére, különösen a fiatal amerikaiak körében, akik órákat töltenek a kínai közösségi média használatával.
Vágólapra másolva!

A fiatal nézők elérése érdekében a hollywoodi stúdiók egyre gyakrabban használják a TikTok-ot marketing célokra – jelentette a Variety.

A Neon – az Oscar-díjas Egy zuhanás anatómiája és az Élősködők című filmek forgalmazója – a reklámra szánt pénz nagy részét a TikTokba irányította át – mondta Christian Parkes, a stúdió marketingvezetője a szaklapnak. 

Sokkal gyorsabban tudtunk ott követőket elérni, mint más platformokon. A TikTok jelenleg a nullpont."

A Warner Bros. például nagyban támaszkodott a TikTok-ra a tavaly megjelent Barbie népszerűsítésében.

A TikTok betiltása egy iparági elemző szerint "nagy gyomros" lenne Hollywood számára.

A filmekkel és hírességekkel kapcsolatos elkötelezettség és ismertség páratlan a TikTok-on"

 – mondta Daniel Ives, a Wedbush Securities technológiai elemzője a Variety-nek.

"A TikTok betiltásával a társadalmi szerepvállalás szívét és tüdejét távolítanák el Hollywoodból, és véleményünk szerint ez egy »nagy gyomros« lenne".

Az amerikai szenátus a következő hetekben szavaz a TikTok betiltásáról.