Újabb bojkott: levágott mellű figurával reklámoz a népszerű kávézólánc

Vágólapra másolva!
A Coca-Cola tulajdonában lévő Costa Coffee ellen hirdettek bojkottot Nagy-Britanniában egy promóciós karikatúra miatt, amely egy transznemű, műtéti úton eltávolított mellekkel rendelkező személyt ábrázol, ami a kávét issza.
Vágólapra másolva!

Az Egyesült Királyság vezető kávézólánca körül hatalmas botrány alakult ki egy reklám miatt. A Costa Caffee-t azzal vádolják, hogy támogatja "az egészséges fiatal lányok csonkítását".

A cég egyik furgonján egy olyan hirdetés jelent meg, amely

egy kék hajú szörföst ábrázol, akinek mindkét mellét eltávolították és kávét iszik.

Sokan most a Coca-Cola tulajdonában lévő vállalat bojkottjára szólítanak fel, hasonlóan a Bud Light elleni mozgalomhoz az Egyesült Államokban, miután a sörmárka együttműködött a hírhedt transznemű aktivistával, Dylan Mulvaney-vel.

A jobboldali Reclaim Party nevű párt vezetője, Laurence Fox a következőket írta Twitter-oldalán:

A Sex Matters elnökségi tagja, Maya Forstater a Telegraphnak azt nyilatkozta, hogy a karikatúra sokkoló és felelőtlen.

A fiatal nőknek azt a hazugságot adják el, hogy ha eltávolíttatják a melleiket és hormonokat szednek, akkor férfivá válhatnak, vagy legalábbis elkerülhetik, hogy nők legyenek - mondta.

A közösségi médiában tapasztalt jelentős felháborodás ellenére a Coca-Cola tulajdonában lévő kávézólánc megvédte döntését.

A Costa Coffee-nál ünnepeljük vásárlóink, munkatársaink és partnereink sokszínűségét - mondta egy szóvivő a GB News-nak.