Mostantól nem ritka madár Budapesten a Boeing B777-es

boeing 777
Vágólapra másolva!
Megérkezett az első menetrend szerint közlekedő Emirates Boeing B777-es a Liszt Ferenc repülőtérre. 2015. december 1-től ez a gép váltja fel a dubaji légitársaság Airbus A330-200-as gépeit a Dubaj-Budapest útvonalon. Az Emirates az első légitársaság, amely a magyar piacon B777-est működtet. Az új géptípus három osztályon, több ülőhellyel és jelentősen tágasabb Economy utastérrel várja az utazókat.
Vágólapra másolva!

Működésének első évében több mint 150 ezer utas választotta az Emirates Dubajt Budapesttel összekötő járatát. Az új szolgáltatás jelentősen meghaladta a légitársaság várakozásait, ugyanis a repülőgépek kihasználtsága stabilan 80 százalék körül alakult.

Az utasforgalom különösen élénk Ausztrália, Ázsia, a Közel-Kelet és Afrika irányából, a magyarok célállomásai között pedig egyre népszerűbb Dubaj, amelyben jelentős szerepe van az Emirates-nek. A közvetlen járattal ugyanis alig több mint öt óra alatt elérhető az egzotikus város, amely egész évben napsütötte strandokkal várja a vendégeket.

A közvetlen járattal alig több mint öt óra alatt Dubajba juthatunk Forrás: Flick/Allen Watkin

Tágasabb, komfortosabb, exkluzívabb

A B777-es Emirates gép három osztályon összesen 364 ülőhellyel várja az utasokat. Az Economy osztály kapacitása 251-ről 310-re nő, és itt

még komfortosabb, nagy lábtérrel rendelkező ülések biztosítják a kényelmet.

A Business osztályon az eddigi 27 helyett 42 luxusülés várja az utasokat, az exkluzív szolgáltatásokra vágyók pedig mostantól tizenkét üléses First osztályon is utazhatnak.

A légitársaság díjnyertes, többnyelvű ice szórakoztatórendszerének új változata működik a fedélzeten, 750 csatorna, sikerfilmek, világzenei összeállítások vagy éppen játékok közül választhatnak az utasok.

Az első menetrend szerint közlekedő Boeing 777 Budapesten Forrás: Emirates

„Nagyon örülünk, hogy az Emirates új repülőgéptípusát köszönthetjük a Budapest-Dubaj útvonalon. A nagyobb kapacitású géptípus beállítása a Magyarország és Dubaj, illetve az Öböl-térség közötti utazás óriási népszerűségét bizonyítja – nyilatkozta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. – Utasaink nemcsak azt a nagyfokú kényelmet évezhetik, amit

az eddigi legnagyobb Budapesten működő repülőgép

nyújt, hanem egyúttal elérhetőbbé válik számukra Dubajon keresztül számos úti cél az egyre dinamikusabban fejlődő ázsiai, csendes-óceáni térségben.”

Az Emirates az új géptípus bevezetésén túl az ügyfélkapcsolati központ bővülése révén is erősíti a jelenlétét a magyar piacon. A társaság jelenleg 120 főt alkalmaz a központban, de folyamatosan bővítik a létszámot. Terveik szerint 2016 márciusában már 180 lesz a foglalkoztatottak száma.