Mondja el MOL-nak!

Ryanair - Tell MOL, Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója
Vágólapra másolva!
„Tell MOL", azaz "Mondja el MOL-nak" - az ír fapados társaság új lehetőséggel igyekszik javítani az imidzsét az utasok előtt.
Vágólapra másolva!

A Ryanair vezérigazgatója nemrég egy konferencián beszélt arról, hogy cégénél hamarosan kulturális forradalom kezdődik, és szeretnék javítani az utasok körében megtépázott imidzsüket. A fapados légitársaság ennek jegyében keddtől egy olyan új online felületet hoz létre, amelyen keresztül javaslatot lehet tenni a vezérigazgatónak arra, hogy milyen módon javítsa az ügyfelek kiszolgálását. A cégvezető nevének kezdőbetűi alapján az új szolgáltatás neve „Mondja el MOL-nak".

Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója Forrás: Ryanair

Az új online felület csak az egyik eszköz arra, hogy a Ryanair erősítse utasbarát arculatát. Nemrég tette például ingyenessé mobiltelefonos applikációjának letöltését, október 30-tól pedig megszűnik a felhasználóknak az online foglalásoknál sok bosszúságot okozó belépési kód (captcha). Az ígéretek szerint a társaság honlapja is megújul és egyszerűsödik.