Gyerekek, akik százmilliókat keresnek a neten

Vágólapra másolva!
A legjobban kereső gyerekszínészeket már bemutattuk korábban, vannak azonban olyanok is jó páran, akik film vagy sorozat helyett a YouTube-on mutatkoztak be. Csatornáiknak millió követői vannak, és dollármilliókat keresnek évente, pedig nem csinálnak mást, csupán játszanak, sütnek-főznek, esznek, élik az életüket, csak épp egy videokamera előtt. Lássuk, kik ők!
Vágólapra másolva!

Evan

Az EvanTubeHD csatornát működtető, 2005-ös születésű kissrácról két éve a The Daily Dot közölt egy portrét, amelyben a YouTube legfiatalabb milliomosának nevezték, megemlítve, hogy 2014-ben 1,4 millió dollárt szedett össze hirdetési részesedésekből. Többnyire játékokat és kajákat tesztel, különféle ártatlan kihívásokat teljesít – ami eddig közel 6 millió feliratkozót hozott neki, az alábbi videói közül az elsőt pedig 135 milliószor töltötték le.

Ryan

A The Verge 2016-ban egyenesen a YouTube legnagyobb sztárjának nevezte az akkor mindössze 5 éves fiút, aki tavaly már 11 millió dolláros bevételre tett szert azzal, hogy folyamatosan játszik – vagyis játékteszteket készít. Több mint 17 millióan követik a csatornáját, már az is majdnem 9 és fél milliós nézettséget képes generálni, hogy csak dominózik, húsvéti tojáskeresése pedig elképesztő magasságokban, 1,6 milliárd (!) megtekintésnél jár, először azt hittük, rosszul látjuk a számlálót.

Forrás: YouTube/Ryan

Jillian és Addie

A testvérpár édesapjuk irányításával készít minimozikat, 125 millió megtekintésnél jár például az a videójuk, amelyikben a kisebbik lánynak egy csomó hasonmása jelenik meg hirtelen:

Az apuka azt mondta tavaly a Stuffnak, hogy a BabyTeeth4 csatorna bevételei már bőven fedezik a lányok főiskolai oktatását – de lehet, hogy kelleni fog a pénz fogorvosra is, amennyi édességet is tesztelnek.

Kan és Aki

Nemcsak eszi, de készíti is az édességeket egy japán testvérpár, rizses csokijukra például közel 12 millió alkalommal kattintottak a netezők:

Mindennapi életüket is megörökítik, karácsonyi ajándékokat bontogatnak, tésztát esznek, rovaralakú cukrokat kóstolnak – ez utóbbi is már 4 millió kattintás fölött jár, a csatornájuk nettó értéke pedig már három éve 1,65 millió dollár volt az MSN szerint.

Lapozzon, van még pár gyerek, aki simán eltartja a családját!