Az RTL Magyarország beszáll az online médiába

Vidus Gabriella
Vágólapra másolva!
Az M-RTL Zrt. bejelentette, hogy 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Central Digitális Média Kft.-ben. A tranzakciót még engedélyeznie kell a Gazdasági Versenyhivatalnak.
Vágólapra másolva!

A többek között az RTL Klub mögött is álló M-RTL Zrt. televíziós társaság az Internet Hungary konferencián jelentette be, hogy 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt az online tartalomszolgáltatási piacon jelentős Central Digitális Média Kft.-ben.

A Central számos weboldallal és mobilalkalmazással van jelen a digitális piacon, olyan márkákkal, mint például az Nlcafe.hu, a Startlap.hu, a Házipatika.com, a Vezess.hu vagy a 24.hu.

Az M-RTL Zrt. célja a felvásárlással, hogy az RTL Magyarország a jövőben tovább növelje jelenlétét a digitális piacon,

ezért is jött létre 2015-ben a cégcsoport Digitális és Fejlesztési Igazgatósága.

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója Forrás: RTL Sajtóklub

„Hiszünk a digitális világban, és elkötelezettek vagyunk a magyar piac iránt, ezért szinte természetesnek tekinthető a Central Digitális Média Kft.-be való befektetésünk. Amellett, hogy az eddiginél is több digitális tartalom előállítását tervezzük, szeretnénk figyelembe venni a nézők komplexebb és rugalmasabb tartalomszolgáltatás iránti igényét is.

már most is naponta 60-100 short form videót állítunk elő, az új műsorainkhoz kapcsolódó extra tartalmak pedig óriási növekedést produkáltak a digitális platformjainkon” – mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

„Nagyszerű szakmai partnert találtunk a digitális portfóliónk további fejlesztéséhez. Meggyőződésünk, hogy a jövőbeni együttműködés révén értéket tudunk teremteni a hazai digitális piacon mind a látogatók, mind pedig hirdetőink számára” – tette hozzá Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.

A tranzakció további részleteiről a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezési eljárásának lezárulása után adnak tájékoztatást.