István, a király leverte Szulejmánt

tűzijáték, nemzeti ünnep, augusztus 20
Fireworks burst by the Hungarian Parliament building and the oldest Hungarian Bridge the "Lanchid" (Chain Bridge) crossing the Danube River in Budapest on August 20, 2016 during the celebration of Hungary's national day. Hungary marks the 1,016th anniversary of the foundation of the Hungarian state, established by the first king of Hungary, Stephen I. / AFP PHOTO / ATTILA KISBENEDEK
Vágólapra másolva!
Augusztus 20-án 838 ezren figyelték az István, a király dallamaival, szövegeivel készült tűzijátékot a tévében, ez a nézettségi versenyben a második helyre volt elég, a magyar nézők körében a Barátok közt maradt az első. A dobogóra felfért még a Híradó is, a negyedik pedig a Szulejmán lett.
Vágólapra másolva!

A 33. hét legnézettebb tévéműsora a Barátok közt volt 903 ezer nézővel a teljes lakosságban, második helyen a tűzijáték közvetítése végzett a Duna TV-n 838 ezer nézővel, harmadik pedig az RTL Klub Híradó-ja lett. A Szulejmán aktuális epizódját 664 ezren figyelték, a TV2 először a Tények-kel szerepel a toplistán. Az M4 Sport is több közvetítéssel szerepel az első húszban, a szerdai női vízilabda mérkőzés volt a legnézettebb olimpiai esemény a magyar nézők körében.

Mutatjuk, hogy a teljes lakosságban hogyan alakult a nézettségi toplista - itt minden produkció a legnézettebb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Az olimpia természetesen felhúzta az M4 Sport heti átlagos közönségarányát is, a teljes lakosságban az első helyen végzett 9,9 százalékkal, az RTL Klub szorosan mögötte a második, a harmadik hely pedig a héten a TV2-é lett.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

18-49

Az ötven év alattiak körében is a Barátok közt volt a legnépszerűbb tévéműsor, a második és a harmadik helyen pedig az M4 Sport egy-egy közvetítése végzett: a női vízilabdát hétfőn 257 ezer, szerdán 253 ezer ilyen korú néző választotta.

A negyedik helyen az Éjjel-nappal Budapest áll, az ötödik helyre pedig a birkózás fért fel a célcsoportban. A heti közönségarány alapján itt is az M4 győzött, 10,3 százalékkal áll az első helyen, mögötte az RTL Klub 9,8 százalékkal és a TV2 6,9 százalékkal.